A képernyőn a Dolgozói önkiszolgáló portál felületen elérhető Személyes adatok megtekintése és az azzal kapcsolatos igény leadása paraméterezhető.
A képernyőn az egyes adatkörökre egyben, vagy az adatkörökön belül az egyes adatokra külön-külön is megadhatóak a beállítások. Az adatkörre megadott beállítás felülbírálja (és szükségtelenné is teszi) az adatkörben lévő adatok külön beállítását.
Lehetséges beállítások:
Beállítható, hogy a vezető számára a beosztottja adata, vagy adatkörének összes adata megtekinthető-e a Vezetői önkiszolgáló portál Beosztottaim adatai képernyőjén.
Beállítható, hogy a dolgozók számára az adat, vagy adatkör összes adata megtekinthető-e a Dolgozói önkiszolgáló portál Személyes adataim képernyőjén.
Beállítható, hogy a dolgozók az adatra, vagy adatkör összes adatára vonatkozóan leadhatónak-e adatváltozási igényt a Dolgozói önkiszolgáló portál Személyes adataim képernyőn.
Beállítható, hogy a dolgozók számára az adatkör bármely adatára vonatkozóan leadott adatváltozási igényhez lehetséges-e csatolni a módosítást igazoló dokumentumot a Dolgozói önkiszolgáló portál Személyes adataim képernyőn.
Beállítható, hogy a dolgozók számára az adatkör bármely adatára vonatkozóan leadott adatváltozási igényhez kötelező-e csatolni a módosítást igazoló dokumentumot a Dolgozói önkiszolgáló portál Személyes adataim képernyőn.
Beállítható, hogy az adatváltozás leadásakor kötelező-e kitölteni az adatot. A kötelező adatok kitöltése nélkül nem lehet rögzíteni az adatváltozást.
Vannak
olyan adatok, amelyek kötelezősége a beállításokban nem szüntethető
meg. Azok kitöltése minden esetben kötelező.
Adatváltozási igény leadásakor a megadott szövegű figyelmeztetés jelenik meg a dolgozóknak. Célszerű a dolgozókat tájékoztatni arról, hogy a HR milyen dokumentumot, és milyen formában vár el a változási igény elbírálásához.
pl.:
- Kérjük a lakcímkártya első oldalát tartalmazó képet csatolja!
- A változás elfogadásához kérjük a diploma eredeti példányát mutassa be a HR irodán!