Ezen a képernyőn a nyomtatványokat tarthatja karban és szervezheti csoportokba.
A képernyőn elérhető főbb funkciók és azok elérési pontjai az alábbiak:
1) Új dokumentum csoport hozzáadása
6) Nyomtatvány adatainak szerkesztése
7) Nyomtatványok ellenőrzése és tesztelése
A nyomtatványok publikálását megelőzően célszerű ellenőrizni az előkészített nyomtatványok helyes megjelenését és a nyomtatványra definiált mezők helyes kitöltöttségét.
A HR kapcsolat kiválasztása gombra kattintva a kiválasztott HR kapcsolat adatait felhasználva a jobb oldali előnézet ablakban ellenőrizhető a helyes működés.
Az ellenőrzés alatti nyomtatványokat "Minta" vízjel felirattal látja el a rendszer.
A kiválasztott nyomtatvány dolgozói felületekre történő publikálását végezheti el. A publikálást követően a nyomtatvány az érvényességi intervallumának megfelelően elérhető a dolgozói felületeken.
A publikálás nem törölhető, vagy vonható vissza.
Hibás nyomtatvány publikálása esetén az érvényesség vége megadásával
az letiltható, és új nyomtatvány lehet létrehozni. Ennek elkerülése
érdekében célszerű a publikálás előtt minden nyomtatványt ellenőrizni.
A még nem publikált nyomtatványokat lehetséges törölni.