A Manuális közzététel támogatás riport használatával tételesen áttekinthetőek az előző közzétételhez képesti szervezeti felépítésben, pozíciókban és pozíció betöltésekben megvalósult változások.
A riport paraméterei:
Lekérdezés időpontja: amely időpontra a szervezetmenedzsment riport adatait le szeretné kérdezni a felhasználó. Alapértelmezésként az aktuális nap jelenik meg, mely változtatható.
Szervezeti ág, Szervezeti egység, Szervezeti munkakör: amennyiben nem teljes szervezeti hierarchiára szeretné a felhasználó lekérdezni a riportot, akkor szervezeti ágra is elkészíthető a riport. Ebben az esetben a szervezeti ág csúcspontját kell kiválasztani. Szervezeti ág kiválasztását követően a "Szervezeti egység" és "Szervezeti munkakör" szűrőben már csak a szervezeti ághoz tartozó elemek jelennek meg, ahol tovább lehet szűkíteni a lekérdezendő objektumok körét.
A riport a dátumválasztó időpontjában és azt követően érvényes szervezetmenedzsment objektumokat (szervezeti egység, szervezeti munkakör, pozíció és pozíció betöltés), ezen objektumok közzétételi státuszát, valamint a szervezetmenedzsment objektumok dátumválasztó időpontjában érvényes, az alapriportban is szereplő adatait tartalmazza. Ezen túlmenően a lekérdezés összesítést tartalmaz a korábbi közzétételhez képesti változásokban érintett objektumok számára vonatkozóan.
A riport úgy került kialakításra, hogy objektumtípusra (pl. pozíció) szűrve az objektumra vonatkozó valamennyi információ rendelkezésre álljon.
Közzétételi státuszok: közzétett, közzétételkor-új (beleértve a kiszűrés megszűnését), közzétételből kivett (beleértve az újonnan kiszűrt objektumot), közzétételkor módosított
A funkció háttérműveletként dolgozik, az eredményt ezen a felületen a Letöltés gomb segítségével lehet lementeni a kiválasztott könyvtárba.