Az államigazgatási szervek részére a Kttv. 33. § (2) bekezdése kötelező adatszolgáltatást ír elő a kormányzati szolgálati jogviszony létesítéséről, illetve annak megszűnéséről. Az MKK részére az adatszolgáltatást elektronikus úton kell megküldeni.
A riport az MKK számára szükséges formátumú xml file előállítására szolgál.
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) 2012. július 1. napjával létrehozta a Magyar Kormánytisztviselői Kart (továbbiakban: MKK), amelynek a Kttv. 33. § (1) bekezdése alapján tagja mindazon magyar állampolgár, aki államigazgatási szervnél kormánytisztviselői kinevezést kapott. Az államigazgatási szervek részére a Kttv. 33. § (2) bekezdése kötelező adatszolgáltatást ír elő a kormányzati szolgálati jogviszony létesítéséről, illetve annak megszűnéséről. Az MKK részére az adatszolgáltatást elektronikus úton kell megküldeni.
Ez egy rendszeres adatszolgáltatás, amely a változásokat követő 15 napon belül meghatározott adattartalommal meg kell, hogy történjen. A riport kimenetét egy külső (neve: MKK) rendszerbe kell betöltenie a felhasználónak.
MKK adatszolgáltatás tartalma
Amennyiben az adatszolgáltatás hiba nélkül lefutott, az elkészült XML fájl beolvasható az MKK rendszerébe.
Az adatszolgáltatás bármikor ismételhető, újra futtatható.
A kimenet két file-t tartalmazhat (tömörítést alkalmazva):
Amennyiben a hibalista nem üres, először a hibalistát kell ellenőrizni és a szükséges javításokat elvégezni.
A riport paraméterei: