MKK riport

Az államigazgatási szervek részére a Kttv. 33. § (2) bekezdése kötelező adatszolgáltatást ír elő a kormányzati szolgálati jogviszony létesítéséről, illetve annak megszűnéséről. Az MKK részére az adatszolgáltatást elektronikus úton kell megküldeni.

A riport az MKK számára szükséges formátumú xml file előállítására szolgál.

MKK_Report_01.png

 

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) 2012. július 1. napjával létrehozta a Magyar Kormánytisztviselői Kart (továbbiakban: MKK), amelynek a Kttv. 33. § (1) bekezdése alapján tagja mindazon magyar állampolgár, aki államigazgatási szervnél kormánytisztviselői kinevezést kapott. Az államigazgatási szervek részére a Kttv. 33. § (2) bekezdése kötelező adatszolgáltatást ír elő a kormányzati szolgálati jogviszony létesítéséről, illetve annak megszűnéséről. Az MKK részére az adatszolgáltatást elektronikus úton kell megküldeni.

Ez egy rendszeres adatszolgáltatás, amely a változásokat követő 15 napon belül meghatározott adattartalommal meg kell, hogy történjen. A riport kimenetét egy külső (neve: MKK) rendszerbe kell betöltenie a felhasználónak.

MKK adatszolgáltatás tartalma

Amennyiben az adatszolgáltatás hiba nélkül lefutott, az elkészült XML fájl beolvasható az MKK rendszerébe.

Az adatszolgáltatás bármikor ismételhető, újra futtatható.

A kimenet két file-t tartalmazhat (tömörítést alkalmazva):

Amennyiben a hibalista nem üres, először a hibalistát kell ellenőrizni és a szükséges javításokat elvégezni.

A riport paraméterei: