A Vezetői riportok menüben a vezetők az általuk vezetett szervezeti egységre vonatkozóan információkat listázhatnak, előre összeállított adatokból.
A riport
csak azokat a beosztott dolgozókat listázza, akiknek az elsődleges
pozícióbetöltése a riportot futtató vezető alatt van (párhuzamos pozíció-betöltések
esetén csak az elsődleges pozíció-betöltés szerinti vezető látja a
dolgozó adatait). Amennyiben a
felhasználó a "Dolgozók
kiválasztása" szűrőparaméterben
a HR kapcsolatok
kijelölése képernyőn "pipálással"
kijelölt dolgozói halmazra szűr (szűkíti az alapértelmezett listát),
abban az esetben csak a kiválasztott dolgozók által betöltött pozíciók
kerülnek listázásra a riport által, az üres és jövőbeni pozíciók nem
kerülnek megjelenítésre.
Ebben a riportban a vezető a beosztottaira vonatkozóan le tudja kérni a ténylegesen kifizetett juttatásokat tartalmazó (vezetői) riportot.
A ténylegesen kifizetett juttatások az üzleti paraméterekben megadott vezetői juttatáscsomagok szerint kerülnek csoportosításra.
A Vezetői riportok ikon választását követően, a megjelenő képernyőn a Vezetői juttatás riport sort jelölve, majd a Riport készítése gombra való kattintással indítható el a lista.
A lekérés elindítását követően, a fejlécben megjelenik egy szám színes háttérben. Narancssárga szín jelöli a folyamatban lévő lekérdezéseket, zöld szín pedig az elkészült listákat.
Az elkészült a riport megtekinthető a Vezetői riportok képernyőn, valamint a fejlécben megjelenő narancssárga vagy zöld színű számra való kattintással (Háttérműveletek nevű képernyőn).
A Letöltés gomb segítségével menthető tetszőleges könyvtárba az excel fájl és a mentést követően megtekinthetők a beosztottak adatai.