A védett állományra vonatkozó adatszolgáltatás felkérésre történik, évente, leggyakrabban negyedévente. Az éves adatszolgáltatás szeptember-október körül szokott történni.
A riport paraméterei:
HR kapcsolat kereső
Lekérdezés dátuma
A "védettséget" a jogviszony szintű a Közszféra további adatok fülön található Védett munkakör adatkör definiálja.
A "védettséget" az adatkör egyik mezőjének kitöltésével lehet megadni, a kiválasztott érték az a törvényi hivatkozás, ami alapján védett a dolgozó.
A riport az alábbi oszlopokat tölti a sablonban:
Név: a munkavállaló neve
Szervezeti egység (osztály)
Beosztás/ munkakör
Döntéshozó: "Védettség jogszabályi hivatkozása KT ATTV döntéshozó" szótárelem megnevezése
Döntés előkészítő: "Védettség jogszabályi hivatkozása KT ATTV döntés előkészítő" szótárelem megnevezése
Ellenőrzésre jogosult: "Védettség jogszabályi hivatkozása KT ATTV ellenőrzésre jogosult" szótárelem megnevezése
Kormányzati ügykezelő/Állami ügykezelő: "Védettség jogszabályi hivatkozása KT ATTV ügykezelő" szótárelem megnevezése