Ezen a képernyőn adhatjuk meg az integrációs motor elérésének paramétereit
Az integrációban keletkezhetnek hibaüzenetek. A hibaüzenetek csoportosítva vannak. Megkülönböztetünk közöttük üzleti hibát, technikai hibát, és programhibát. A hiba felmerülésének okát el kell hárítani és elhárítani a legmegfelelőbb célszemély képes. Emiatt szükséges egy értesítési funkció a rendszerben külön az integrációhoz is.
Az értesítés beállításait akkor lehet beállítani, miután a Levelezés beállításait megadták (SMTP szerver). Az integrációs szolgáltatásnak futnia kell!
Kiválasztott integrációs csoport: Az integrációs motorellenőrzőben miután az IT beparaméterezte az integrációs útvonalakat, ezen a felületen képes a felhasználó kiválasztani, hogy mely integrációs csoportra vonatkozzanak az értesítés beállításai. Ez leginkább akkor releváns, ha több gazdasági egységet szolgál ki az integrációs motor.
E-mail küldés bekapcsolva: Az e-mail küldés ezen része globális beállításként értendő! A levelezés beállításainál csak a küldő email címet és a levelezés konkrét beállításait veszi alapul. Attól, hogy a levelezés beállításainál a levél küldés ki van kapcsolva, ez a beállítás független attól a paramétertől!
Értesítések ütemezése percben: A szolgáltatás indításától kezdve számolja a rendszer az eltelt időt. A szolgáltatás indítása elküldi az ezen a felületen feltöltött paramétereket WCF híváson keresztül az integrációs motornak. A megadott perc elteltével ismét megnézi az integrációban keletkezett hibás üzeneteket és felhasználónként, csoportonként készíti el az üzeneteket. Csak azokról az integrációs üzenetekről készít értesítést a rendszer, amelyekre be van állítva, hogy kell készíteni, illetve, amelyekről még nem került ki értesítés, de lenne kinek értesítést küldeni.
Emlékeztető napi értesítés küldés időpontja: Azokról az integrációs üzenetekről, amelyek az integrációs motorellenőrzőben még hibásnak vannak titulálva, és már volt azokról értesítés küldve, van lehetőség arra, hogy ismételt értesítést küldjön a rendszer. Ugyanazt a funkcionalitást használva, mint az adott perc eltelte utáni üzenet küldés (csoportosítások) elküldi egyben a címzetteknek a még nem kezelt eseteket. A felhasználó így naponta is kaphat ugyanarról az üzenetről értesítést addig, amíg meg nem oldja, vagy amíg az ellenőrző tárolja az üzenetet. A megoldott problémákról a rendszer nem küld értesítést. Azok az ellenőrző programban is sötétzöld színnel vannak megjelölve (CorrectedMessage állapottal).
Címzettek rejtett másolatban: Amennyiben több felhasználó lett megjelölve az üzenetekhez, s nem szeretnék, hogy lássák egymást a felhasználók, akkor a címzetteket rejtett másolatba lehet tenni. Így nem lehet tudni, hogy az adott üzenetet ki(k) kapták meg.
Üzleti hiba: Alapértelmezetten az "Ügyintézők" kapják az ilyen típusú hibákról az értesítéseket. Van lehetőség globálisan kikapcsolni az üzleti hibákról történő értesítéseket és van arra is lehetőség, hogy ugyan be van kapcsolva, de egy vagy több olyan személyt választanak ki a problémák elhárítására, akik maguk nem az adatrögzítést végző ügyintézők. Így függetleníteni lehet a valós ügyintézőt a problémától, ha erre szakosított szakembert jelölt ki a szervezet.
Technikai hiba: Az ilyen típusú hibákról csak globális személy állítható be. A felhasználókkal kapcsolatos problémák, a rendszer összeköttetésével kapcsolatos hibákról ez vagy ezek a személyek lesznek értesítve.
Program hiba: Alapértelmezetten, ha az email küldés be van kapcsolva, nem kötelező ide email címet megadni. A technikai hiba esetén értesítendő személy kapja meg az értesítést. Ugyanakkor az ilyen típusú hibákról célszerű a NEXON-t tájékoztatni, mert ezek azok a hibák, amik rendkívül ritkán, vagy speciális körülmények között fordulnak elő és nincs lekezelve vagy az üzenet olvashatósága oldalán, vagy abban, hogy ez ne fordulhasson elő.
A felhasználó képes a kiküldött üzenet sablonját módosítani. Ha csak egy hibaüzenet keletkezett az eltelt időszak alatt, akkor magát a hibaüzenetet teszi be a rendszer a levélbe. Ha több hiba keletkezett, akkor pedig egy excel export készül és az kerül csatolmányként a levélhez.
Az, hogy milyen formában kapja meg a felhasználó a levelet ettől a két sablontól függ.